JOBBA HOS OSS

Opel har tillverkat bilar för Europas vägar i 120 år och fortsätter än i dag att vara en stor attraktiv aktör på person- och transportbilsmarknaden. Opel ingår i PSA-koncernen som är världens sjätte största och Europas näst största biltillverkare. I Sverige är K.W. Bruun Automotive AB generalagent för Opel sedan 2018. Företaget är en del av Interdan, som är Nordens största privatägda generalagent.

Är du intresserad av att jobba med ett av Europas stora och spännande bilmärken? Vill du vara med och fortsätta att utveckla Opel på den svenska marknaden? Då är du alltid välkommen att söka de lediga tjänster som presenteras här.

K.W. Bruun Autoimport AB är en av Sveriges största bilimportörer och ansvarar i dag för importen av Peugeot, Opel, DS och Citroën till den svenska marknaden.
 
Som en del av den framgångsrika danska koncernen Interdan Bil A / S, är K.W. Bruun Autoimport AB ett bolag med kraftig tillväxt, främst kännetecknat av framgång, ambition och en stark kultur där det finns en kort väg från tanke till handling.
 
Vi växer och utvecklas ständigt, därför söker vi nu en Account Manager B2C - Callcenter till vårt huvudkontor i Malmö som kan bli en del av vårt B2B-team där vi arbetar flexibelt, snabbt och agilt.
 
Om tjänsten
I rollen som Account Manager B2C - Callcenter kommer du att arbeta med bearbetning av befintliga privatkunder samt uppsökande försäljning till privatkunder genom telefonkontakt, samt skapa och förstärka relationer med befintliga kunder och potentiella kunder. Vidare kommer dina arbetsuppgifter innebära:
 
•Uppföljning av leads.
•Boka/genomföra kundmöten per telefon, behovsanalyser samt konkurrentanalyser.
•Upprätta samt teckna/sluta affär med existerande samt nya kunder.
•Sammanställa samt presentera affärsförslag/offerter.
•Upprätta rutiner samt processer kring ovan.
 
Vem är du?
Du har minst ett års arbetslivserfarenhet och ser fram emot nästa steg i din karriär inom försäljning. För att trivas i rollen behöver du vara kommunikativ, strukturerad och lösningsorienterad. Då ditt främsta arbetsverktyg kommer vara telefonen, räds du inte av att lyfta luren. Du brinner för försäljning, och drivs av att ta egna initiativ för att nå ut till dina kunder. Meriterande för rollen är om du har erfarenhet från branschen, van att förhandla samt erfarenhet inom försäljningsmetodik. Andra egenskaper och erfarenheter som vi söker hos vår nästa kollega är:

  • Självgående
  • Positiv
  • Proaktiv
  • Resultatinriktad
  • Har ett kommersiellt tänk och driver på eget initiativ till merförsäljning till befintliga kunder
  • Tar egna initiativ i att utveckla affärsmodellen
  • Dokumenterade Excelkunskaper
  • Talar svenska och engelska obehindrat

 
När du blir en av oss
Du kommer tillsammans med resten av B2B-teamet sitta i våra fräscha lokaler ute i Hyllie. Teamet består av B2B Manager, fem Key Account Managers, två Account Manager B2C samt en Business Coordinator. Du kommer rapportera till B2B Manager. På K.W. Bruun får du en arbetsplats med genuin affärs- och säljkultur där teamandan är stark och respektfull. Du arbetar i högt tempo tillsammans med erfarna kollegor.
 
Vi ser fram emot din ansökan!

 

ANSÖK OM TJÄNSTEN

Till K.W. Bruun Autoimport söker vi nu en Car Logistics Coordinator och vi letar efter dig som vill bli en del av ett företag som ständigt följer marknaden och arbetar snabbt, agilt och flexibelt.

 

Tjänstens ansvarsområden

  • Support till återförsäljarna via mail och telefon
  • Uppföljning av bilar i logistikflödet
  • Fakturering av bilar till återförsäljarna
  • Bokning av bilar för transport och omdisponering
  • Kontakt med leverantörer
  • Leverantörsfakturor, attestering och kontroll
  • Kontroll av orderbekräftelser för att säkerställa att rätt modell, utrustning och tillval beställs
  • Backup för kollegorna inom Billogistik

 

Kvalifikationer och krav
Denna tjänst kräver att du som person är noggrann, detaljmedveten och är mån om att nå uppsatta mål samt hålla deadlines. Vi förväntar oss att du arbetar systematiskt, metodiskt och är ansvarstagande. Eftersom vi är ett företag som arbetar snabbt, flexibelt och agilt är detta något vi även kräver av våra medarbetare. I perioder kan arbetsbelastningen variera, det är därför viktigt att du i ditt arbetssätt är duktig på att planera och organisera så att tiden disponeras på rätt sätt.

 

Kvalifikationer och krav

  • Dokumenterat goda Excelkunskaper
  • Vana av att arbeta med administrationsflöden/-processer
  • Erfarenhet av att ha arbetat i affärssystem
  • Minst 2-3 års arbetslivserfarenhet

 

Vi erbjuder

  • En spännande arbetsmiljö som ständigt utvecklas
  • En plats i ett härligt team som samarbetar och stöttar varandra
  • Många personalaktiviteter kopplade till våra värdeord och målsättning att ta hand om vår personal

Anställningen sker i vårt svenska företag K.W. Bruun Autoimport AB i Malmö där du kommer att arbeta i en öppen och modern kontorsmiljö. Du blir en del av en mycket dynamisk och framgångsrik verksamhet, präglad av framgång, ambition och en stark kultur där det finns en kort väg från tanke till handling.

På K.W. Bruun kommer du till en arbetsplats som har en genuin affärs- och säljkultur, teamandan är stark och tillsammans driver vi verksamheten framåt.

 

Om företaget
K.W. Bruun är en del av Interdan som är ett anrikt importörsbolag med nästan 100 års erfarenhet. I Sverige importerar vi Peugeot, Citroën, DS och Opel. K.W. Bruun Autoimport är ett spännande företag som ständigt växer och utvecklas. Vår affärsmodell bygger på att vi följer marknaden och anpassar vårt arbete och strategier utefter. Detta innebär att vi arbetar mycket flexibelt, snabbt och agilt vilket är egenskaper vi söker hos de som arbetar hos oss.

 

Intresserad?
Vi ber dig att skicka in din ansökan och CV så snart som möjligt via länken. Vi går igenom urvalet löpande. Vi ser fram emot din ansökan!

ANSÖK OM TJÄNSTEN

Älskar du affärer och motiveras av att driva en verksamhet framåt? Då kanske du är K.W. Bruuns nya Chief Development Director. Vi söker nu en sparringpartner till vår VD och vår företagsledning. I denna roll kommer du att ingå i en ledningsgrupp som drivs av hög performance och som aldrig kompromissar med resultat.

Om tjänsten
För att lyckas i positionen måste du ha stark vinnarmentalitet, snabb utförandeförmåga, skarpt analytiskt och kommersiellt tankesätt och en väl utvecklad förmåga att skära bort allt som inte är värdeskapande. Dessutom förväntar vi oss att du är en skicklig kommunikatör som skapar korrekta och professionella presentationer för strategiska möten.

I gengäld erbjuder vi dig en unik möjlighet att göra karriär i ett prestigelöst företag där fokus ligger på korta vägar från analys till utförande. Du kommer att få ett stort eget ansvar för att driva kommersiella förändringar och projekt av både strategisk och taktisk karaktär. Dessa projekt är sedan drivande för att utveckla verksamheten och stärka företagets ekonomiska resultat.

Din uppgift blir även att arbeta som sparringpartner för vår VD och företagsledning, samt att genomföra affärskritiska managementprojekt. Du kommer avlasta och supportera vår VD i "long term business" och i arbetet med strategiska planer. Vi tror att du är en viljestark person som inte räds diskussioner. När du kommer in i positionen och framgångsrikt kan utföra de uppgifter du är tilldelad, kommer du att kunna göra ditt jobb med större och större självständighet och ansvar. Det innebär bland annat att du hjälper till att identifiera möjligheter för att optimera resultat och verksamhet, ta ansvar för dessa möjligheter och sedan prova dem i praktiken.

Om dig
Vi vill gärna att du har en magisterexamen och minst 5 års yrkeserfarenhet, gärna inom management consulting. Du är van att arbeta nära företagets beslutsfattare och med uppgifter av strategisk karaktär, och du motiveras av att vara i "centrum" där beslut tas och åtgärder genomförs. Du är en do'er som inte slutar förrän du är helt i mål med dina projekt och du drivs av en stark vinnarinstinkt. Du är pragmatisk och har en förmåga att strukturera ditt arbete, även om arbetstakten är hög. Det är ett krav att du har starka IT-kunskaper, att du behärskar engelska samt att du är både språkligt skicklig och engagerande i svenska, i så väl tal som skrift.

Vi erbjuder
Anställningen sker i vårt svenska företag K.W. Bruun Autoimport AB på Hyllie Boulevard 17, 215 32 Malmö, där du kommer att arbeta i en öppen och modern kontorsmiljö. Du blir en del av en mycket dynamisk och framgångsrik verksamhet, präglad av framgång, ambition och en stark kultur där det finns en kort väg från tanke till handling.

Om tjänsten
På K.W. Bruun kommer du till en arbetsplats som har en genuin affärs- och säljkultur, teamandan är stark och tillsammans driver vi verksamheten framåt. Tjänsten är placerad i Malmö på vårt fräscha kontor i Hyllie.

Intresserad?
Vi ber dig att skicka in din ansökan och CV så snart som möjligt via länken. Vi går igenom urvalet löpande. Vi ser gärna att tjänsten tillsätts omgående, men vi väntar gärna på den rätta.

Vi ser fram emot din ansökan!

ANSÖK OM TJÄNSTEN

Till K.W. Bruun Autoimport söker vi nu en Key Account Manager till Servicemarknad och vi letar efter dig som har ett starkt eget driv, mycket energi och stort affärsmässigt agerande. Vår affärsmodell bygger på att vi arbetar flexibelt, snabbt och agilt, vilket speglas i allt vi gör. Vill du arbeta på ett företag som följer marknadens tempo och kan bidra till att vi ständigt ligger i framkant kommer du att trivas hos K.W. Bruun.


Tjänstens ansvarsområden
Som Key Account Manager för Eurorepar/Quickpoint kommer du säkerställa positionen och utvecklingen av Quickpoint konceptet och försäljning av Eurorepar reservdelar på den svenska marknaden. Du ska vara driven och resultatinriktad. Strukturerad med hög analytisk förmåga.

  • Införsäljning av koncept till PSA-auktoriserade verkstäder
  • Införsäljning av koncept till andra auktoriserade verkstäder
  • Införsäljning av koncept till fri eftermarknad
  • Utbilda nya och anslutna verkstäder i koncept och affär
  • Stödja & utveckla anslutna verkstäder i koncept och affär
  • Arbeta med vår utvalda samarbetspartner för att optimera affären

 

Kvalifikationer och krav

  • Försäljnings- och B2B-vana på minst 3 år, med dokumenterade goda resultat
  • Möjlighet och vilja, att resa i tjänsten motsvarande omkring 70 övernattningar per år
  • Erfarenhet av projektarbete
  • Erfarenhet från fordonsbranschen och verkstadsprocesser är meriterande
  • God vana att arbeta i system samt goda kunskaper i Office-programmet, främst Excel och Powerpoint
  • Gymnasial utbildning gärna med högskola inriktad mot företagsekonomi
  • Engelska och Svenska i tal och skrift

Tjänsten har fast månadslön och tjänstebil ingår.

 

Vi erbjuder

  • En spännande arbetsmiljö som ständigt utvecklas
  • En plats i ett härligt team som samarbetar och stöttar varandra
  • Många personalaktiviteter kopplade till våra värdeord och målsättning att ta hand om vår personal

På K.W. Bruun kommer du till en arbetsplats som har en genuin affärs- och säljkultur, teamandan är stark och tillsammans driver vi verksamheten framåt.

Anställningen sker i vårt svenska företag K.W. Bruun Autoimport AB på Hyllie Boulevard 17, 215 32 Malmö, där du kommer att arbeta i en öppen och modern kontorsmiljö. Du blir en del av en mycket dynamisk och framgångsrik verksamhet, präglad av framgång, ambition och en stark kultur där det finns en kort väg från tanke till handling.

 

Om företaget
K.W. Bruun är en del av Interdan som är ett anrikt importörsbolag med nästan 100 års erfarenhet. I Sverige importerar vi Peugeot, Citroën, DS och Opel.
K.W. Bruun Autoimport är ett spännande företag som ständigt växer och utvecklas. Vår affärsmodell bygger på att vi följer marknaden och anpassar vårt arbete och strategier utefter. Detta innebär att vi arbetar mycket flexibelt, snabbt och agilt vilket är egenskaper vi söker hos de som arbetar hos oss.

 

Intresserad?
Vi ber dig att skicka in din ansökan och CV så snart som möjligt via länken.

Vi går igenom urvalet löpande.

Varmt välkommen med din ansökan!

ANSÖK OM TJÄNSTEN

Till K.W. Bruun Autoimport söker vi nu en Sales Administrator och vi letar efter dig som vill bli en del av ett företag som ständigt följer marknaden och arbetar snabbt, agilt och flexibelt. I rollen vill vi se en person som är självgående, disciplinerad och som har en positiv inställning och lätt för att samarbeta. Det är viktigt att du är noggrann, strukturerad, har en god känsla för service och social kompetens. Arbetet innefattar många moment och ansvarsområden, därför är det ett krav att du även har en god koordineringsförmåga.

 

Tjänstens ansvarsområden

  • Administrera bilbeställningar
  • Uppföljning av billeveranser
  • Fakturering
  • Fakturakontroll
  • Övriga administrativa arbetsuppgifter

 

Kvalifikationer och krav

  • Dokumenterat goda Excelkunskaper
  • Vana av att arbeta med administrationsflöden/-processer
  • Erfarenhet av att ha arbetat i affärssystem
  • Minst 2-3 års arbetslivserfarenhet

 

Vi erbjuder

  • En spännande arbetsmiljö som ständigt utvecklas
  • En plats i ett härligt team som samarbetar och stöttar varandra
  • Många personalaktiviteter kopplade till våra värdeord och målsättning att ta hand om vår personal

Anställningen sker i vårt svenska företag K.W. Bruun Autoimport AB på Hyllie Boulevard 17, 215 32 Malmö, där du kommer att arbeta i en öppen och modern kontorsmiljö. Du blir en del av en mycket dynamisk och framgångsrik verksamhet, präglad av framgång, ambition och en stark kultur där det finns en kort väg från tanke till handling.

På K.W. Bruun kommer du till en arbetsplats som har en genuin affärs- och säljkultur, teamandan är stark och tillsammans driver vi verksamheten framåt. Tjänsten är placerad i Malmö på vårt fräscha kontor i Hyllie.

 

Om företaget
K.W. Bruun är en del av Interdan som är ett anrikt importörsbolag med nästan 100 års erfarenhet. I Sverige importerar vi Peugeot, Citroën, DS och Opel. K.W. Bruun Autoimport är ett spännande företag som ständigt växer och utvecklas. Vår affärsmodell bygger på att vi följer marknaden och anpassar vårt arbete och strategier utefter. Detta innebär att vi arbetar mycket flexibelt, snabbt och agilt vilket är egenskaper vi söker hos de som arbetar hos oss.

 

Intresserad?
Vi ber dig att skicka in din ansökan och CV så snart som möjligt via länken. Vi går igenom urvalet löpande. Vi ser fram emot din ansökan!

ANSÖK OM TJÄNSTEN

Till K.W. Bruun Autoimport söker vi nu en Sr. Key Account Manager och vi letar efter dig som har ett starkt eget driv, mycket energi och stort affärsmässigt agerande. Vår affärsmodell bygger på att vi arbetar flexibelt, snabbt och agilt, vilket speglas i allt vi gör. Vill du arbeta på ett företag som följer marknadens tempo och kan bidra till att vi ständigt ligger i framkant kommer du att trivas hos på K.W. Bruun.

 

Dina framtida arbetsuppgifter:

  • Implementera K.W. Bruuns modellprogram på den svenska marknaden.
  • Äga och leda affären samt planera processer för dina partners för ökad lönsamhet samt marknadsandel.
  • Förstå våra kunders behov, framtidsstrategier och hur vi kan hjälpa dem inom användningsområdet.
  • Bidra till er tvärfunktionellt kund team där du leder och arbetar över avdelningar internt, till din hjälp har vi ett starkt team av administratörer.
  • Utöver ansvar för de största kunderna, driv att etablera samt implementera nya affärer.

 

Krav och kvalifikationer:

  • Minst 5-8 års erfarenhet inom försäljning på senior nivå
  • Talar svenska samt engelska obehindrat på affärsnivå i både tal och skrift
  • Stor förhandlingsvana
  • Gärna arbetat med komplex försäljning
  • Stark i Office pkt.

 

Personliga egenskaper:

  • Bra kommunikatör som kan bygga kontaktnätverk och motivera andra
  • Kan planera ditt eget arbete och arbeta med prioriteringar
  • Administrativ
  • Flexibel
  • Lyhörd
  • Tar egna initiativ
  • Passion för försäljning och dialogen med kunden.
  • Att du drivs av att prestera och förstå kundens behov samt kommer väl förberedd till dina möten.
  • Är en bra teamspelare som kan hantera människor smidigt och professionellt.
  • Gärna erfarenhet samt intresse av bilbranschen.

 

Vi erbjuder:
På K.W. Bruun kommer du till en arbetsplats som har en genuin affärs- och säljkultur, teamandan är stark och tillsammans driver vi verksamheten framåt, du blir en del av vår B2B avdelning med 11 kollegor.

Anställningen sker i vårt svenska företag K.W. Bruun Autoimport AB på Hyllie Boulevard 17, 215 32 Malmö, där du kommer att arbeta i en öppen och modern kontorsmiljö. Du blir en del av en mycket dynamisk och framgångsrik verksamhet, präglad av framgång, ambition och en stark kultur där det finns en kort väg från tanke till handling.

 

Vi går igenom ansökningarna löpande, så tveka inte att söka tjänsten redan idag.

Vi ser fram emot din ansökan!

ANSÖK OM TJÄNSTEN

Till K.W. Bruun Autoimport söker vi nu en översättare och vi letar efter dig som vill bli en del av ett företag som ständigt följer marknaden och arbetar snabbt, agilt och flexibelt. I rollen vill vi se en person som är självgående, disciplinerad och som har en positiv inställning och lätt för att samarbeta. Det är viktigt att du är noggrann, språkintresserad och datorvan med stark servicekänsla och social kompetens.


Tjänstens ansvarsområden

  • Översättning av franska och engelska tekniska texter
  • Korrekturläsning
  • Validering av termer
  • Översättning och korrektur av E-learning

Kvalifikationer och krav

  • Dokumenterad erfarenhet inom översättning alternativt nyutexaminerad översättare
  • Mycket goda kunskaper i franska engelska och svenska med förmåga att kunna uttrycka sig väl i tal, skrift och översättningar
  • Mycket goda kunskaper i MS Office
  • Dokumenterad utbildning i franska och engelska, tyska är meriterande
  • Tekniskt intresse och bilintresse är meriterande

Vi erbjuder

  • En spännande arbetsmiljö som ständigt utvecklas
  • En plats i ett härligt team som samarbetar och stöttar varandra
  • Många personalaktiviteter kopplade till våra värdeord och målsättning att ta hand om vår personal

Anställningen sker i vårt svenska företag K.W.Bruun Autoimport AB på Hyllie Boulevard 17, 215 32 Malmö, där du kommer att arbeta i en öppen och modern kontorsmiljö. Du blir en del av en mycket dynamisk och framgångsrik verksamhet, präglad av framgång, ambition och en stark kultur där det finns en kort väg från tanke till handling.

På K.W. Bruun kommer du till en arbetsplats som har en genuin affärs- och säljkultur, teamandan är stark och tillsammans driver vi verksamheten framåt.

Om företaget
K.W. Bruun är en del av Interdan som är ett anrikt importörsbolag med nästan 100 års erfarenhet. I Sverige importerar vi Peugeot, Citroën, DS och Opel.

K.W. Bruun Autoimport är ett spännande företag som ständigt växer och utvecklas. Vår affärsmodell bygger på att vi följer marknaden och anpassar vårt arbete och strategier utefter. Detta innebär att vi arbetar mycket flexibelt, snabbt och agilt vilket är egenskaper vi söker hos de som arbetar hos oss.

Intresserad?
Vi ber dig att skicka in din ansökan och CV så snart som möjligt via länken. Vi går igenom urvalet löpande.

Vi ser fram emot din ansökan!

ANSÖK OM TJÄNSTEN